مطالب مرتبط:
خانه های لوکس؛ رو صخره وسط جنگل خونه لاکچری شیشه ای ولی نقلی ساختن
شیشه هایی که مانع از رشد بیوفیلم دریایی می شوند
خودرویی که شیشه جلو و سقف ندارد
دولت سیزدهم و تفکر حاکم بر آن چماقی بود به بار شیشه مملکت + عکس
زوج قاچاقچی با 17 کیلو شیشه و هرویین دستگیر شدند
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 3 اردیبهشت 1403 ساعت 12:502024-04-22حوادث

کشف شیشه در سیریک 


فرمانده انتظامی استان هرمزگان از کشف قریب به 25 کیلو ماده مخدر شیشه که به صورت حرفه ای درقالب های کوچک در یک دستگاه پژو 405 دلفینی فشرده سازی و جاساز شده بود، - خبر داد.

  سردار علی اکبر جاویدان، امروز (سوم اردیبهشت ماه)، در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر سیریک با همکاری پلیس مبارزه با مواد مخدر استان با اشراف اطلاعاتی به سرنخ هایی از فعالیت یک باند حرفه ای قاچاق مواد مخدر صنعتی در شهرستان دست یافتند که نشان می داد اعضای این باند با ورود یک محموله مخدر شیشه با ترفندی خاص قصد انتقال آن به عمق کشور را دارند.

وی افزود: در این رابطه مأموران پلیس با پشتیبانی اطلاعاتی پلیس مبارزه با مواد مخدر استان و کنترل و رصد تحرکات اعضای این باند، سرانجام شب گذشته قاچاقچیان را که به وسیله یک دستگاه پژو 405 دلفینی در حال انتقال محموله مواد مخدر، در محور میشی شهرستان سیریک بودند رصد و به آنها دستور ایست دادند.

فرمانده انتظامی استان هرمزگان تصریح کرد: سوداگر مرگ که خود را در چنگال قانون می دید بدون توجه به اخطارهای پلیس، و با رها کردن خودرو و تاریکی هوا از محل متواری که خودروی پژو متوقف و در بازرسی از آن 24 کیلو و 700 گرم مخدر شیشه که به صورت حرفه ای در قالب های کوچک فشرده سازی و جاساز شده بود، کشف شد.


برچسب ها: پلیس مبارزه با مواد مخدر - مبارزه با مواد مخدر - مواد مخدر - مخدر - مأموران پلیس - مواد - فرمانده انتظامی استان
آخرین اخبار سرویس:

کشف شیشه در سیریک 

کشف شیشه در سیریک